This post is also available in: Engels

Al meer dan twee jaar geleden werd het concept Whispers bedacht en geheimzinnig ingezet. Na vele aanpassingen en ontwikkelingen is Whispers, een unieke digitale uitbreiding van Rolls-Royce is de toegangspoort tot een fascinerende wereld en daarbuiten, waar het uitzonderlijke en het buitengewone samenkomen en zijn afgestemd op de eisen en smaken van onze veelzijdige en zeer gewaardeerde klantenkring.

Whispers fungeert als een poort naar ’s werelds meest zeldzame producten, diensten en ideeën waar alle Rolls-Royce klanten zich bij kunnen aansluiten. Het is zelfs de meest exclusieve ledenclub ter wereld waar Rolls-Royce klanten over de hele wereld veilig kunnen communiceren met elkaar. Natuurlijk kan niet iedereen toegang krijgen tot deze exclusiviteit, ticket to entry is de eigendom van een nieuwe Rolls-Royce.

De applicatie biedt transformerende ervaringen, zeldzame en wenselijke producten en exclusieve Rolls-Royce previews die door het bedrijf worden samengesteld en direct aan de vingertoppen van onze wereldwijde gemeenschap worden geleverd. De klanten van Rolls-Royce zijn een unieke subgroep van de maatschappij – ondernemers, visionairs, staatshoofden, royalty’s, oprichters en de helderste sterren van de amusementsindustrie. Deze klanten zijn wereldburgers, kenners, kunstliefhebbers, filantropen, verzamelaars van mooie en prachtige objecten,…  . Kortom: individuen die niet gebonden zijn aan gemeenschappelijke beperkingen zoals tijd en geld.

Deze personen hebben het volste vertrouwen in het vermogen van Rolls-Royce om hen te verrukken en te inspireren.  Echter, vanwege hun zeer mobiele internationale levensstijl, zijn ze op zoek naar een middel om meer regelmatige persoonlijke betrokkenheid bij het merk – meer ervaringen, meer toegang, en meer onderdompeling in de luxe wereld open voor Rolls-Royce als ’s werelds toonaangevende luxe merk. 

Deze unieke groep mensen wilde dat Rolls-Royce het mogelijk zou maken om de buitengewone mensen die de wereldwijde klantenkring van het merk vormen, samen te brengen.  Ze wilden de onnavolgbare schatten van de wereldwijde Rolls-Royce-gemeenschap ontsluiten en wilden hun interesses, hun smaak, hun producten en collecties en hun denkwijze met elkaar delen.  

Natuurlijk hebben deze personen al toegang tot conciërgediensten, persoonlijke shoppers en consultants om verschillende aspecten van hun leven te ondersteunen, maar ze wilden iets anders dan Rolls-Royce – iets dat verder gaat dan dat.

EEN INSPIRERENDE EN SOMS GRILLIGE VERZAMELING VAN LUXEAANBIEDINGEN

Een steeds wisselende collectie van betoverende producten is samengesteld om te verrassen, te verrukken en te intrigeren. De leden kunnen hun eigen op maat gemaakte ervaringen of producten creëren.  Ze worden uitgenodigd om samen met experts hun eigen persoonlijke racebaan te ontwerpen en te bouwen, of om een gepersonaliseerde Monopoly set te laten maken met hun eigen eigendommen en bezittingen.  Heb je behoefte aan vermaak? – Boek dan een privé-optreden van het New York Philharmonic.  Laat een mooi portret maken van je favoriete huisdier of ontwerp je eigen minaudiere.

Van truffels tot kaviaar of het maken van uw eigen Cognac, patroons kunnen een gevarieerde en eclectische selectie van luxueuze producten en curiosa bekijken en kopen – allemaal op het Whispers platform, in het comfort van hun eigen huis.

FANTASTISCHE ERVARINGEN

Whispers biedt Rolls-Royce klanten toegang tot transformerende, inspirerende en vermakelijke ervaringen. Van backstage-toegang bij de Grammy’s, plaatsen op de eerste rij bij de Fashion Week, het lopen van de rode loper bij de Academy Awards, VIP-previews van Art Basel, tot het ontmoeten van kunstenaars bij Coachella, spelers bij Wimbledon of atleten bij de Olympische Spelen, Whispers ontsluit een wereld van exclusieve toegang.

Wereldwijd worden luxe reiservaringen aangeboden.  Een expeditie naar Antarctica of een Afrikaanse Safari kan met één druk op de knop worden gefaciliteerd.  En natuurlijk worden Whispers leden uitgenodigd om mee te doen aan Rolls-Royce op exclusieve, gehoste ervaringen, bijvoorbeeld een Art Weekend met een bezoek aan de privécollectie van een van ’s werelds meest prestigieuze verzamelaars, of een weekend in de weelderige Villa D’Este Concours D’Elegance.  Leden kunnen een uitnodiging krijgen voor een intiem diner op de productielijn in het huis van Rolls-Royce in Goodwood, Engeland, of zelfs een privé, georganiseerde tournee van fabrikanten van luxegoederen in de hoofdsteden van de wereldwijde luxe. Daarnaast ontvangen leden van de Whispers-community exclusieve wereldvoorbeelden van nieuwe Rolls-Royce-producten en -aanbiedingen voordat ze openbaar bekend worden.

Vandaag de dag wordt Whispers volledig ingezet in het Verenigd Koninkrijk, Europa, het Midden-Oosten en de Verenigde Staten, waarbij grote aantallen klanten van Rolls-Royce al profiteren van de voordelen van het behoren tot deze exclusieve groep van uitzonderlijke presteerders.  

This post is also available in: Engels